Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat sem ismertük igazán, csak úgy össze-vissza játszottunk. (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet szedni szinte egész télen keresztül - a sorába meg mehet hónapos retek vagy nyári retek. Arra azért ne... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, paradicsom, paprika szépen termett, idén az uborka volt jóval kevesebb, mint szokott lenni. Igyekszem-i... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat... (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet sz... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, par... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

A fekete macska átka.

lancelotbéka 2012.08.11. 07:41

Hétfő reggel csipás szemekkel sétál munkába két jómadár. Én és R. Egyszer csak egy púpos hátú, girhes fekete macska szalad át előttünk az úton. Pontosan ilyen skodrik púpozták a hátukat kormos búrájú kéményseprők mellett a nagyanyám által járatott Kincses Kalendáriumban. R felnyögött.

- Baszdki, egy fekete macska! Ez balszerencsét jelent! Csak tudnám mit kell ilyenkor tenni a rontás ellen. Vissza kell fordulni és átmenni az úton jobbról balra. Vagy balról jobbra? Tudja a fene. Szerinted?

- Szerintem ameddig te az út közepén tekeregsz mint egy bebaszott kígyó, addig én kikérem a kávénkat, te babonazsák. Én nem hiszek az ilyesmiben.

R nekilátott keresztül-kasul közlekedni az úton, mindezek közben a balszerencseűzést fokozandó, köpködött a szélrózsa mind a négy irányába, a buszmegállóban várakozó emberek meg szájtátva csodálták a produkcióját.

Én, mint felvilágosult ember ugye, nem hiszek az ilyesmiben, punktum. Igyuk a kávét inkább.

- Appicsába - nyögtem fel és tettem le a poharat - valami megcsípett. 

Odacsaptam a bokám tájékára, erre kipottyant a nadrágszár alól egy igen randa, sárga csíkos mini Alien, olyan támadó pózba hulla merevedve, mint bruszli a Sárkány útja című kungfu filmben.

Szó ami szó, egy mocsok nagy darázs csípte meg a bokámat, ami pár óra múlva akkorára dagadt, mint Torgyán Józsi bácsi feje a sarló-kalapács láttán...

R szerint ezt a fekete macskának köszönhetem. Marhaság.

Délben kimentünk ( én kibicegtem ) kávézni. Az automatánál egyszer csak a pólóm ujja alá berepült egy darázs... Sikerült kihessegetnem csípés mentesen, erre a dög ijedtében nekirepült R-nek, aki eldobta a kávés poharat és üvöltve elszaladt.

Hülye babonák. A modern kor gyermeke - köztük szerénytelen személyem - nem hisz az ilyesmiben. Nincs balszerencse fekete macska miatt. Itt véget is értek ezek a szerencsétlen esetek. Újra punktum.

Kedden flexelés közben szétdurran a járólap , a szilánkok beleálltak a nyakamba és az arcomba. Kamaszkoromban volt egy horrorfilm - a címét már nem tudom - abban volt egy szegekkel vagy tüskékkel tűzdelt fejű faszi, na én pontosan őrá hasonlítottam abban a pillanatban. R kijelentette, hogy ezek után minden fekete macskát ki kell üldözni a világból.

Szerdán sikerült egy vágott szélű csempével alaposan elvágnom a jobb kezem mutató (matató) ujját. R megsasolta a bekötözött ujjamat, majd kijelentette, holnaptól puskával fog közlekedni és halomra lő minden útjába kerülő fekete macskát.

Babonából bekövetkező balesetek és boszorkányok pedig nincsenek. Csak ufók.

Címkék: humor egy napom

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lancelotbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr904706504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thaliavilaga 2012.08.13. 04:23:58

Szia Béka! Idegesített, hogy nem tudok hozzád kommentelni egy ideje, mert nem volt itt regisztrációm, de most sort kerítettem rá...
Én sem vagyok babonás, de azért ezekkel a fekete dögökkel vigyázni kell. Jobbulást a sérüléseidnek!

2012.08.13. 04:24:32

Üdv! Ez nem az UFÓ-s csávó? Rájuk jellemző ez is. Korábban említett kollégám pl tapétavágót, ollót stb nem hajlandó kézből átvenni, csak lerakás után, mivel az éle elvágja a barátságot. Kérdésre, hogy miféle barátságot, boldog heherészéssel távozik. Fekete macska esetén, kerülni kell. Ez teherautóval belvárosban vicces, kb 20-30 perc plussz, időre megyünk, késünk, ügyfélnek ELMONDJA miért és megsértődik mert nem értik meg. Kezet nem fogunk úgy, hogy ajtóban állunk és mivel ő nem fordul vissza (le kellene ülnie fél percre), én menjek ki. Ez főleg télen nem vicces egy szál pólóban. Sajnos, ha ezek után elküldöm píbe, max fél órára sértődik meg és folytatja. Véletlenül nem ugyanaz a kollégánk? Vagy ikrek? :D :D :D Ja a film címe Hellraiser, egy jó kis Clive Barker regényből csinálták (a könyv - Pokolkeltő - sokkal jobb).

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2012.08.13. 04:28:41

@Thaliacska: Szia! Örülök, hogy itt vagy!
Szerencsére a bokám rendbe jött a darázscsípés után, a többi pedig nem veszélyes, már-már megszokott sérülések.

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2012.08.13. 04:28:48

@BigSam: Ez egy másik kolléga, nem az ufós. Kicsit dinka a brigád...
Hellraiser, ez az a film valóban!
süti beállítások módosítása