Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat sem ismertük igazán, csak úgy össze-vissza játszottunk. (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet szedni szinte egész télen keresztül - a sorába meg mehet hónapos retek vagy nyári retek. Arra azért ne... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, paradicsom, paprika szépen termett, idén az uborka volt jóval kevesebb, mint szokott lenni. Igyekszem-i... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat... (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet sz... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, par... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Történetek a sportfogadás világából.

lancelotbéka 2012.11.17. 08:20

Az alábbi történetet Gyalogos barátomtól kaptam ( aki mellesleg hentes és rocksztár).

"Életem legnagyobb tippmixes bakija 2003-ban történt.Verőfényes nyári nap volt,klottalsóban kerékpározgattam a Kossuth téren. ( Hódmezővásárhely főtere). Zöld színű Ukrajna biciklimen,csillogtak a napsugarak.Épp azon a héten tértem haza"végleg"valahonnan Németországból,geld is volt nálam nem kevés.Betértem a Szegfű utcai totózóba. Beixelgettem a barátságos meccseket hobbiból,a biztos vesztés könnyű érzésével.A Liverpool valami falusi csapatnál vendégeskedett Belgiumban. Tuti V! Megraktam 6 meccset,nyereség kb 10 000ft 500-ból. Kisétálok, kilakatolom Ukrajnám, ránézek a szelvényre és döbbenten látom nyerhető összeg 105 000ft!!!!!!!! Oh Mein Gottt!!!!!! Látom hogy valami Ausztrál -Horvát vizipólo meccset húztam a vörösök helyett,és Ausztrál győzelem 4,8-as szorzó!!!! Gyorsan bepötyögtem biciklizáram kombinációját újra,és rendkívül okosan sztornóztattam az 500ft-os szelvényt, feladtam az eredetit, miközben bukszámban ott lapult vagy 400 000.Teltek a napok, múltak a meccsek és jöttek az eredmények.Eljött a vasárnap.Természetesen a köcsög Liverpool kikapott, míg az Ausztrálok nyertek!!!! Kezemben volt 105 000 ft tippmix nyeremény,de nem köllött!!! Viharos nyári éccakákon néha arra ébredek,verem a fejem a meszes falba és a meg nem nyert szelvényre gondolok! A picsááááááááááááááábbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaa!!"

Sportfogadás ügyben nekem is van egy saját történetem, íme:

Nem tippmix, hanem totó a ludas.
97 (vagy 96, már nem emlékszem pontosan) forró nyarának egy mesés hétfő hajnalán hallgatom a Kossuth rádióban a reggeli híreket ( akkoriban még elég ritka volt az internet felhasználás), ahol is bemondták a friss totó eredményeket. Akkoriban vagyont védtem kőkeményen, elsősorban a dolgozóktól a tsz-ben, másodsorban pedig a kollégáktól...
Ámultam és bámultam, ugyanis 13+1, azaz telitalálatom lett! Na, gondoltam, délután szemen köpöm a főnököt, felmondok, milliomos lettem! Aztán sasolom, hogy elég papírforma eredmények lettek, úgyhogy visszanyeltem a köpetem és vártam. Jól tettem. Ugyanis annyi telitalálat lett, hogy összvissza valami 30 rugó körül fizetett a nyerő szelvényem... Azt azért hozzá kell tenni, hogy 22.500 volt a minimálbér akkoriban, úgyhogy köbö egy erős átlagfizetést nyertem. 
Na, így nem lettem én milliomos.

Ui: Tegnap, ahogy jöttem ki a totózóból, valami repülő jószág - erős a gyanúm, hogy madár - leszarta a dzsekimet. A babona szerint ez szerencsét hoz...

 

Címkék: sport humor

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lancelotbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr24911179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.11.17. 08:47:28

Látom mindenki belenyalt már a mézesköcsögbe és talált benne nyelvvel méhet! Legfrissebb: október közepe, kombifogadás bwinen, 40 feletti szorzó, 2000 ft-os tét, minden bejön, kivéve az ominózus német-svéd, amikor 4-0-ás német vezetésről a svédek felálltak és döntetetlen lett! Nem volt őszinte a mosolyom! :D

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2012.11.17. 08:59:48

@BigSam: Na, ez is szép... Az a meccs sokakat megszopatott.

Odin88 2012.11.17. 09:43:02

Totó élmény, 3-an totóztunk a cégnél, egyikünk kitalálta játszunk közösen, összeírtuk a tippjeinket, a két srác papírforma közeli tippeket hozott, én régebb óta játszottam éreztem, hogy az most nem lesz jó ezért a többiekétől eltérő tippeket választottam. természetesen az enyémek közül szinte egyet sem játszottunk meg. A végén 7 vagy 8 találatunk lett, a tippsorom 13+1-es lett. Következő héten az én tippsorom játszottuk meg, 10-esünk lett, azon a héten nem fizetett.

2012.11.18. 01:11:18

@Odin88: Igen, ilyenkor kell "csakazértis" alapon megtenni. Ha buksz is, az a párszáz forint már nem oszt nem szoroz, max egy sörrel kevesebb hétvégén! :)
süti beállítások módosítása