Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat sem ismertük igazán, csak úgy össze-vissza játszottunk. (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet szedni szinte egész télen keresztül - a sorába meg mehet hónapos retek vagy nyári retek. Arra azért ne... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, paradicsom, paprika szépen termett, idén az uborka volt jóval kevesebb, mint szokott lenni. Igyekszem-i... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat... (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet sz... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, par... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Vége felé.

lancelotbéka 2014.12.25. 05:36

Mármint az esztendőnek , nem mondjuk a kolbásznak, aminél tudjuk, hogy több nap mint, ahogy a köz mondja. A karácsony, valamint az esztendő vége nálunk elég "mozgalmas" szokott lenni. Kétszer gyermekfogantatás, egyszer vakbélgyulladás, amiről végül kiderült, hogy kis Botondunk az, kórház ésatöbbi....

Közeledvén az ünnepekhez, egyik este Angyalkám hányingerre, hasmenésre panaszkodott. Botit egyedül fürdettem meg, őt pedig ágyba parancsoltam. Alvás nem lett belőle, inkább sorozatos hányás, alól-felül jött minden, epével kísérve. Éjfél felé felhívtam az ügyeletet, a telefon végén afelől érdeklődtek, görcs, fájdalom, láz van e? Nemleges válaszomra közölték, nyugodjak le, nem komoly a baj. Bazdmeg, gondoltam, nem te okádsz epét és pisilsz a fenekeden keresztül, te barom....

Kérdezte a hölgy, hogy megfogadom e azt, amit mondani fog? Gondoltam, attól függ, mit javasol ugye. Ha azt ajánlja, hogy dugjam fel a seggembe a telefonom, amiért felzavartam álmából, akkor nem valószínű...

Szerencsére ennél ánuszkímélőbb javaslatot tett. Menjek el az ügyeletes gyógyszertárba, vegyek Daedalon kúpot (  csak jól sejtettem, hogy a végén valamit seggbe kell dugni ) , meg széntablettát, ezek majd segíteni fognak. Nos, uccu neki az éjszakának, közben ima azért, hogy Botond nehogy felébredjen, mert akkor szarba lennénk, főleg Dóri, aki lábra nem tudott állni. Szerencsére utódunk mélyen aludt, így nem volt gondunk erre. Kúp be, széntabletta is, ( ez utóbbival kapcsolatban megjegyeztem, hogy olcsóbban kijöttünk volna, ha a grillező alól kiguberáltam volna egy kis faszenet, de valahogy nem sikerült oldanom ezzel a hangulatot ).

Az éjszakát két rövid bebóbiskolással ébren töltöttem, de szerencsére kezdtek hatni a gyógyszerek, így Angyalkám 24 óra alvás után jobban lett, a gyógyulás útjára lépett.

Jöhetett a karácsony, kaptam egy gyönyörű falinaptárt kamaszkorom idolja, Bery Ary festményeivel, a Mester dedikálta is, nagyon örültem neki. Kacsacomb, sültek, párolt lilakáposzta, hagymás törtkrumpli, töltött káposzta, halászlé, almás süti , házipálesz, remélem, mire ezek elfogynak, nem hozzám kell ügyeletet hívni...

Békés, boldog ünnepet kívánok mindenkinek!

Címkék: egy napom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lancelotbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr547009711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása