Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat sem ismertük igazán, csak úgy össze-vissza játszottunk. (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet szedni szinte egész télen keresztül - a sorába meg mehet hónapos retek vagy nyári retek. Arra azért ne... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, paradicsom, paprika szépen termett, idén az uborka volt jóval kevesebb, mint szokott lenni. Igyekszem-i... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat... (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet sz... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, par... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

100.4 Fahrenheit.

lancelotbéka 2012.07.12. 16:16

Ennyit mutatott a hőmérő szombaton Kistarcsán délben, árnyékban. Budapest bizonyos részén persze még nagyobb volt a meleg koncentráció, köszönhetően a sok nénibácsinak/bácsinéninek a szivárványos zászló alatt...

Az egész kánikulát végigmelóztam ebben a tökrohasztó időben, persze mikor máskor lenne ennyi külső burkolás, ha nem most. Pár éve csúnyán ráfáztam (képzavar) arra, hogy egy szál boxeralsóban  és papucsban burkoltam medencét - ha meglátott volna egy munkavédelmis jóember, szerintem ott a helyszínen ver agyon egy szőrös deszkával. Sikerült is úgy leégnem, hogy utána egy hétig vedlettem le a bőröm, mint egy Boa constrictor, javító smink nélkül még egy zombifilm forgatásáról is kitiltottak volna. Na, ezt idén megelőzöm, gondoltam, úgyhogy hosszú gatyában és pólóban nyomtam az ipart, kollégák, kőművesek, szobafestők legnagyobb megrökönyödésére. Na, de én kemény vagyok, mint brúszwillisz a dájhárd ötben, így egyszer sem vetkőztem neki. Ennek köszönhetően könyöktől lefelé úgy néznek ki a karjaim, mintha csokikrémet kavargattam volna velük a nugátgyárban, a pofám és a nyakam pedig erősen hajaz Ülő Bika törzsfőnök bőrszínére. Levetkőzve teljesedik ki igazán a látvány orgia, köszönhető hófehér hasamnak és mellkasomnak, valamint hasonlóan mészfehér virgácsaimnak, amit megspékel a szőrzet vad kakofóniája... Egyszóval igen vaddisznóul nézek ki pőre valómban. 

Egyik nap apró, vad kiáltásokat hallottunk, szociopata kollégám megállt a teraszon, lerakta a glettvasat és bőszen kurjongatott vissza, mint Matuska bácsi, mikor tihanyi visszhangot játszott a hülye turistáknak. Mivel az építkezéstől nem messzire található a putrisor, ahol sok barna bőrű egyed lakik - ők nem a napon végzett melótól barnultak le, sőt, semmilyen melótól nem barnultak, fakultak, zöldültek - azt hittük, ők óbégatnak, így én is beszálltam a dologba, egészen addig, míg egy kőműves fel nem hívta rá becses figyelmünket, hogy pár házzal odébb valami shaolin templom van és amit hallunk és utánozunk, azok az ott edző jóemberek hangjai. El is ment így a kedvünk a kurjongatástól...

Azt hiszem, ezt az agyalágyító hőséget szombat este le kell vezetni, hideg sörökkel, esetleg valami koncerten. Ámen.

Címkék: humor egy napom

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lancelotbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr94648749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szaszy G 2012.07.15. 07:28:05

Ne sértegesd a melegeket!!! Ki tudja, lehet még te is behevülsz :D:D:D
Egy masszázs csodákra képes... ;) :D:D:D:D

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2012.07.17. 05:50:26

@Szaszy G: Szerintem sürgősen be kellene csajoznod...
süti beállítások módosítása