Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat sem ismertük igazán, csak úgy össze-vissza játszottunk. (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet szedni szinte egész télen keresztül - a sorába meg mehet hónapos retek vagy nyári retek. Arra azért ne... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, paradicsom, paprika szépen termett, idén az uborka volt jóval kevesebb, mint szokott lenni. Igyekszem-i... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat... (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet sz... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, par... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Mitulásbáti.

lancelotbéka 2012.12.09. 14:08

Mondotta ezt egykor a jóságos Matisz nagypapa, öröm é bódottág, nem máté.

Míg a Mikulás odapörkölt a rénszarvasoknak, hogy pikk-pakk körbe járja a földgolyóbist és a kéményeken keresztülpréselve puhos sörhasát becsempéssze a lábszagú kis csizmákba az ajándékokat, addig én hazafelé utaztam a metrón munkavége ürügyén. A Nagyvárad téren láttam egy ál Jolopukit ( nem volt rénszarvas fogata, ellenben volt metrószakaszjegye ) eszembe is juttatott egy esetet, mikor is kissé részegen megkergettünk egy Mikulást, aki esett-kelt a hóban menekülés közben, ahelyett, hogy megállt volna a fene nagy loholásban és adott volna nekünk ajándékot. Mondjuk, nem hinném, hogy volt a puttonyában pálinka meg sör, akkoriban a kölkök még nem örültek az ilyesmiknek.

Hazaértem és örömmel konstatáltam, hogy nálunk is járt az öreg piros kabátos, csak éppen borvirágos orrú postásnak álcázva magát. Megérkezett két várva várt könyvem a Rukkoláról. Majd felfedeztem, hogy egy Mikuláscsomagban lapít egy kürtőskalács is, Angyalkámtól.

Örültem nagyon és a világ gyermekei is meg lettek kímélve attól a merénylettől, hogy 12 órája a lábaimon lévő munkásbakancsaimat az ablakba téve megöljem a mit sem sejtő Télapót.

Címkék: egy napom

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lancelotbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr344955749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.12.09. 18:09:22

:) Mi jó könyvet hozott a PótátMitulát, ha nem titok, hátha kapok egy jó ötletet a hideg téli estékre! :)

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2012.12.09. 18:31:00

Egy kétkötetes regényt, James Jones Most és mindörökké.
Sosem olvastam még, belebotlottam a Rukkolán, jó választásnak tűnik így a 200.-ik oldal után ez a háborús regény.

2012.12.10. 19:40:56

Jó könyv! Ajánlat, szintén James Jones: A vékony vörös vonal (ezerszer jobb, mint a film)

Böczike 2012.12.24. 11:57:25

Csaló vagy, mert neked saját Angyalkád van!! :) Többet nem ígérek semmit, mert úgy sem tudom betartani! :( December 4-én voltam utoljára dolgozni, így a sok munkára sem hivatkozhatok (mondjuk itthon sem unatkoztam) még sem látogattam el hozzátok, igaz Emmához sem! Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és egészségben, boldogságban, szeretetben gazdag Boldog Új Évet Kívánunk mindkettőtöknek!!
Böczike és családja
süti beállítások módosítása