Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat sem ismertük igazán, csak úgy össze-vissza játszottunk. (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet szedni szinte egész télen keresztül - a sorába meg mehet hónapos retek vagy nyári retek. Arra azért ne... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, paradicsom, paprika szépen termett, idén az uborka volt jóval kevesebb, mint szokott lenni. Igyekszem-i... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat... (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet sz... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, par... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Így történt, avagy én a hős apa.

lancelotbéka 2013.10.01. 13:00

Péntek hajnalban arra ébredtem, hogy Angyalkám megrázza a vállamat. Rögtön elnézést kértem, hogy horkolásommal belezavartam a leendő kismama bioritmusába, de nem ez volt az ébresztés oka.

- Szívem, elfolyt a magzatvíz...

baba 007.JPGRápillantottam a telefonomra, hajnali kettő óra negyvennyolc perc. Kipattantam az ágyból, rögtön belecsúszva a zoknimba és nadrágomba, pár pillanat múlva már cipőben és kabátban feszítettem, miközben a csipákat pöckölgettem a szemeim sarkából. Fingom nem volt, ki-kivel van, viszont gondoltam, jó lenne egy feles stresszoldásnak, de esélytelen volt a történet... Riadóztatva lettek Dóri szülei is, így 20 perc múlva már robogtunk is a Margit kórházba, én stopperoltam a fájásokat, korrekt 5 perceseket mérve.

Apás szülésre készültünk, így megvettem a "steril" ruhát, majd elfoglaltuk a kijelölt szobát és elkezdtünk vajúdni. Én rögtön hasmenést kaptam a stressztől, de valahogy azt vettem észre, hogy a leendő apuka bajai mellékeseknek tűnnek ebben a szituációban. Ezen nem lepődtem meg, hiszen hónapokon keresztül minden ismerős Dorkám pociját simogatta, hogy milyen aranyos és ügyes kismama, bezzeg az én sliccem tájékát senki nem simizte, hogy de ügyes kis gyerekcsináló szerszám vagy... Na, de ilyen a sorsa az apukáknak, a lényeg az, hogy én tudom, mi munka volt azt a minőségi vetőmagot előállítani.

Hogy oldjam a vajúdás kemény perceit, gondoltam, Mr.Bean módjára doktorosdit játszok, amin Angyalkám jót nevetett, pláne, amikor az egyik szekrényben sztetoszkóp után kutakodtam és benyitott a szülésznő. Mindketten fura fejet vágtunk, az szent. Gondoltam, ha létszámhiánnyal küzdenek, beszállok a munkába, úgy éreztem, pompás szülőorvossá váltam eme neves hajnalra. Nem kértek a munkámból...

baba 012.JPGViszont kiderült, hogy magzatunk makacsul nem akar előbújni, így császármetszés lesz a vége a történetnek. Lezavartak vízhatlan kötésért ( ennek az ára úgy látszik, nem fért bele a nem olcsó maszek szülésbe ), majd életem legnagyobb élményét éltem át, ahogy három méterről láthattam, amint Dóri hősiesen tűri, ahogy a doki ( akit én eddig csak sarlatán titulussal illettem ) hónaljig nyúlkál benne egy vágáson keresztül, majd előkapta Botond kisfiunkat, mint egy hentes külsőt öltött bűvész a nyulat a cilinderéből. Pár pillanat múlva már segítettem fürdetni azt a kis lila-kék trutyis mukit, aki vér a vérünkből, hús a húsunkból.Mit mondjak, mikor a kezembe adták és megpusziltam a homlokát kisfiamnak, kicsordultak a könnyeim. A legboldogabb percek voltak ezek az eddigi életemben!

001.JPGMásnap délután megünnepeltük azt, hogy anyuka és gyermek egészséges, bőségesen ittunk azért a nemes célért, hogy legyen bőségesen teje Dorkámnak ( nagyon nem kellett senkinek megerőszakolnia magát ivás terén, az fix). Kemény is volt másnap bemennem melózni, úgy éreztem magam, mint akit elraboltak az UFO-k, majd teleitták a testét és visszahozták azt, kissé zilált molekulákkal...

A tegnap estét már itthon töltöttük édes hármasban és mit mondjak, az a babasírás nem is veszélyes és a telerottyantott pelus sem olyan büdös.

Az élet szép.

Címkék: fotók egy napom Botond kisfiunk

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lancelotbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr905544841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joepapes · http://joebacsi.blogol.hu/read 2013.10.01. 14:04:24

Gratulálok a trónörökös érkezéséhez! Szép nevet választottatok a picinek. Jó egészséget kívánok a babának és nektek is a felneveléshez! :)

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2013.10.02. 06:09:46

@BigSam: Köszönjük szépen!
@Joepapes: Köszönjük Joe bácsi! Nemrég emlegettünk Téged Dorkámmal, hogy nem írsz a blogodba. Remélem, jól vagy!

Thaliavilaga 2013.10.02. 06:59:49

Gratulálok, már nagyon vártam ezt a bejegyzést! Jó egészséget, sok boldogságot kívánok kiscsaládotoknak! Természetesen gyönyörű a baba és az anyukája is! És Te sem nézel ki rosszul, apuka...:)
Szeretettel gondolok Rátok! :)

Pannonymous (törölt) 2013.10.02. 21:16:31

Gratulálok Mindkettőtöknek, szép "munka" volt! :D
A kicsinek meg azt kívánom, hogy soha ne legyen boldogtalanabb, mint Ti most...:D
Mi is papás szülést szerettünk volna, de a császármetszés miatt egyik gyerekemnél sem mehettem be.
Így ez kimaradt az életemből. Sajnos Kisvárdán nem lehetett bemenni a császármetszésre.
Minden jót kívánok Nektek!

szivar 2013.10.03. 20:33:56

Ezúton is gratulálok mindhármatoknak. :) Az ilyen pillanatokban érzi az ember, hogy egyáltalán érdemes élnie.
süti beállítások módosítása