Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat sem ismertük igazán, csak úgy össze-vissza játszottunk. (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet szedni szinte egész télen keresztül - a sorába meg mehet hónapos retek vagy nyári retek. Arra azért ne... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, paradicsom, paprika szépen termett, idén az uborka volt jóval kevesebb, mint szokott lenni. Igyekszem-i... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat... (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet sz... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, par... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Én, az Acélséf.

lancelotbéka 2013.11.08. 05:53

Kettő kedvenc főzéssel kapcsolatos műsor van, amit Angyalkám meg szokott nézni - ha el nem felejti odakapcsolni a tévét. Egyik a Gordonremszi nevű alkesz őrült Pokol konyhája, másik pedig az Acélséf, ahol mindenféle alakok főznek-sütnek legalább ötvenféle összetevőből álló ételeket, amikbe belemagyarázzák, hogy a kurkuma például annyira jól kiegyensúlyozza a rántott húsra kent kakaó ízét, hogy az étel kóstolásakor rögtön a hajnali harmat íze jut eszünkbe. Ehhez a véleményhez a félnótás zsűri vagy bólogat, vagy még nagyobb baromságokkal tromfol rá...

Pokol konyhája pedig nálunk is előfordul, ha nagy ritkán egy légtérben vagyunk a főzőhelyiségünkben, ami elég kicsi, viszont nem nagy. Dorkám szerint én állandóan beledumálok a főzési technikájába, mondandómat az "én ezt úgy szoktam csinálni " felszólalással szoktam kezdeni, amitől ő sokkot kap és kizavar a konyhából. Amit én magamtól is elhagynék, mert én meg teljesen másként főzök mint ő, fázisok közben mosogatok, pakolok, törölgetek, ezektől pedig az én kis drágám szokott idegfrászt kapni.

Tegnap előtt eső miatt nagyon korán befejeztük a melót, így hazaérkezésem után birtokba vettem a konyhát. Sertéscombot felcsíkoztam, majd őröl köménnyel, borssal és fokhagymasóval ízesítettem és állni hagytam, Felkockáztam füstölt szalonnát, kisütöttem aranysárgára, a zsírján pár karika vöröshagymát pirosítottam. Közben megfőtt a héjastól feltett krumpli, amiket félbevágtam, kis fészket kapartam a közepükbe. A kivájt krumplit tejföllel krémesítettem, majd sajttal és a szalonnakockákkal, valamint felaprított főtt tojással összekevertem és megtöltöttem vele a burgonyákat. Uzsgyi a sütőbe a cuccot, majd a hagymás zsíron kisütöttem a combcsíkokat. Közben elkészült a vajon párolt zöldségkeverék is (zöldborsó, répa, kukorica).

Íme a végeredmény:

IMG_7710.JPG

Címkék: fotók Én az Acélséf

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lancelotbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr15620271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szivar 2013.11.08. 08:53:10

Jól néz ki, de valószínűleg én a túlsó felét csak bottal piszkálnám meg. :P A többivel meg bepróbálkozok a napokban, hátha az íze is annyira kellemetes, mint a látványa...

S nem mellesleg, én sem igazodom ki a nőkön, amikor főznek. Elég sokszor a nehezebb utat választják, még egy egyszerű leves esetében is.

Thaliavilaga 2013.11.24. 18:09:42

Jujj, de guszta...
Én is így főzök, mint te: menet közben folyamatosan mosogatok, meg pakolok el, hogy rend legyen...

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2013.11.25. 05:14:01

@Thaliacska: Te vagy akkor az egyetlen nő, aki így főz... :))
süti beállítások módosítása