Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat sem ismertük igazán, csak úgy össze-vissza játszottunk. (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet szedni szinte egész télen keresztül - a sorába meg mehet hónapos retek vagy nyári retek. Arra azért ne... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, paradicsom, paprika szépen termett, idén az uborka volt jóval kevesebb, mint szokott lenni. Igyekszem-i... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat... (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet sz... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, par... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Angyalbőrben.

lancelotbéka 2012.04.19. 17:47

 

Jövő hét szombaton kerti mulatság lesz nálunk, remélhetőleg addigra az időjárás is megembereli magát, mint szűz fiú a kuplerájban. Mindenesetre az eddigi ilyen mulatságok jól sikerültek, úgyhogy bízunk benne, a jó sorozat most sem szakad meg, sem hangulat, sem hőmérséklet ügyileg. Azt hiszem, idén a két évvel ezelőtt nagy sikert aratott vörösboros marhapörköltet fogom rotyogtatni a bográcsban, éjfél tájékán pedig grillezünk valamit.

Ennek apropóján jutott eszembe néhány jó történet. Mert ugye, ha férfiemberek kerülnek össze iszogatni - természetesen hölgyek is lesznek a vendégseregben, nem az évi magányos meleg mukik klubestjére készülünk -  akkor három fő csapásiránya van a beszélgetés magas röptének. Szex, meccs, katonatörténetek... Az utóbbi apropóján eszembe jutott néhány jó történet, ezekből kettőt megosztok a nagyérdeművel.

 

Talán 3-4 napja védhettem a hont nagy buzgalommal, mikor a tizedesem elzavart, hogy hozzam elő a fókát - gyengébbek kedvéért felmosószettet - és nyaljam fel vele a folyosót. A kis raktárban nem találtam meg az eszközt, de jó katona lévén nem akartam lógni, a parancs az parancs ugyebár ,ezért megragadtam a gereblyét és húzogatni kezdtem a mezőgazdasági eszközt  a metlakin... Meglátta a krumplivirágos jóember ezt, belilult a feje, mint a búcsúban a fél liter egy szuszra benyomott körtepálesztól, majd elbődült:

- Mit csinál, maga állat???

- Jelentem, nem találtam a fókát, kihoztam a rozmárt!

Értékelte a humorom. Konyhaszolgálattal és némi laktanyafogsággal....

Másik eset a sok közül... Takarodó után hawaii gatyában és egy Sex Pistols pólóban battyogtam a folyósón wc-re, mikor összeakadtam az ÜTI-vel. (Ügyeletes tiszt a katonaságból felmentettek és a csajok kedvéért). Az őrnagy eltátotta a száját - majdnem fészket rakott bele egy fülesbagoly - és végigmérte a tarajas figurával ékesített felsőmet (kamaszkori emlék a ruhadarab),  majd felnyögött.

- Ámber! Mit képzel, hol van maga? Indián táborban? Mi ez a maskara? Mi maga, Csingacsukk és csapata valami kabbojfilmből?

Na, gondolta, ezzel megfogott, de én kivágtam magam.

-Jelentem, hazámat szolgálom!

Egy pillanatra köpni-nyelni nem tudott a hadiparaszt, nem várt ilyen szolgálati szabályzatnak megfelelő választ. De nem azért lett őrnagy a nyomorult, hogy ne térjen magához pillanatok alatt a sokkból.

- No, hát maga ilyen derék katona? Akkor reggel jelenti az esetet a századparancsnokánál. De, hogy addig is meg ne fázzon itt nekem egyszál rocksztárban, lenyom 50 fekvőtámaszt, majd leméri, békaügetésben mekkora a távolság innen az alegység ügyeletes asztaláig, utána eltakarodik aludni....

Az eset után 1 hónapig ki sem tehettem a lábam a laktanyából.

Címkék: humor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lancelotbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr944461491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása