Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat sem ismertük igazán, csak úgy össze-vissza játszottunk. (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet szedni szinte egész télen keresztül - a sorába meg mehet hónapos retek vagy nyári retek. Arra azért ne... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, paradicsom, paprika szépen termett, idén az uborka volt jóval kevesebb, mint szokott lenni. Igyekszem-i... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat... (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet sz... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, par... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Várva várt jövevény.

lancelotbéka 2013.03.11. 12:04

Nem a húsvéti nyúlra céloztam a címben, nem-nem.

Babát várunk Angyalkámmal, a tavalyi szomorú eset után ismét. Érdekes módon, most is a karácsonyi ünnepek alatt sikerült az alkotásunk, mint akkor.

Dága kis utódom biztos kiváló sarkkutató lehet majd felnőtt korában, mert a hideget nagyon bírja, ez bebizonyosodott januárban, mikor is a dokik vakbégyulladásnak diagnosztizálva jegelték szegény zigótát Dorkám hasában... A kórházból hazatérve pár nap után sem múltak el a hányások és görcsök, így gyanakodni kezdtünk, úgyhogy irány a gyógyszertár. A teszt rögtön jelezte, hogy babánk lesz. A nagy öröm után elhatároztuk, hogy nem szólunk senkinek addig, míg túl nem lépünk a 10.-héten. Azóta már kétszer voltunk nőgyógyásznál és örömmel ki merjük jelenteni, minden rendben van!

A második alkalommal elkísértem Angyalkámat a dokihoz. Igazi leendő apukabarát várórész fogadott minket, egy nagy tálban cukorkákkal, nyalókával. Míg a vizsgálat zajlott, én rögtön be is toltam két cukrot, majd nyalókával a számban olvasni kezdtem egy National Geograficot. Volt egy televízió is a falon, de a távirányítót sehol sem láttam, így nem tudtam meccsnézéssel elütni a várakozás perceit... Egyszer csak nyílt az ajtó és beinvitáltak, hogy lessem meg leendő gyermekünket.

A monitoron egy sötét lámpabúra volt, amiben egy nagyfejű alak úszkált, apró nyúlványokkal. Szólni akartam a dokinak, hogy ha már fizetünk a vizsgálatért, akkor a pénzünkön ne a Csillagkapu legújabb részét sasolja, de nem volt rá időm.

- Ott a trónörökös! - bökött rá sokat látott ujjával az apró alakra a monitoron.

Tátva maradt a szám, de mivel öcsém gyerekkorunkban csak nagyfejűnek hívott, így elhittem, hogy igazat mond és nem a CSK1 legújabb világmegmentését látom a gonosz goa'uldoktól. Később a szívverését is hallotam (nem a dokiét) és mit mondjak, kissé bepárásodott a szemem...

Nincs nálam boldogabb ember a földön.

 

Címkék: egy napom

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lancelotbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr105127408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szivar 2013.03.11. 12:23:28

Remélem nem korai azt mondani, hogy: Sok sikert, kevés alvást és sok bömböléssel teli éjszakát kívánok! :D

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2013.03.11. 13:11:25

@szivar: Sosem korai eme jókívánság, köszönjük! :)

pannonymous (törölt) 2013.03.13. 22:13:10

Szia!
Ma csak nagyon későn kerültem elő...
Én ezt az érzést már mind átéltem, tudom miről írsz.
Sőt az első gyerekemnél félrediagnosztizáltak egy nemlétező dolgot, és azzal ijesztegettek, hogy akár fogyatékos is lehet. Hála Istennek hatalmas baklövés volt az a dolog...
Jó egészséget és sok örömet kívánok Nektek...
Más:
Miért hagytad ott a tippmix blogot, ha nem vagyok tolakodó?

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2013.03.14. 11:15:21

@pannonymous: Köszönjük a jókívánságokat!
A tippmix blog olvasása pedig már inkább idegesítő mint szórakoztató lett számomra. Pár ember túl van ott istenítve, pedig semmivel sem tippel jobban, mint a többiek, csak éppen mikor be jön neki, akkor veri a mellét, mikor meg nem akkor kussol...

pannonymous (törölt) 2013.03.16. 11:00:59

@lancelotbéka: Értem, és megértem. Igazat adok Neked.
Én nem is játszom, csak röhögni járok fel... Elég sok nevetséges mixelő van ott, akin jókat szórakozok.

HANNIBAL179 2013.03.22. 19:54:23

Szia!
Most olvastam új írásodat,ami egyszerre volt szórakoztató és nosztalgikus is számomra.
Megragadtad a pillanat varázsát.
Az ilyen események teszik majd egésszé életeteket.
Gyűjtögessétek az élményeket.
Jó egészséget Mindhármatoknak!
Ha teheted élj a Papás-Mamás,vagy Mamás-Papás szülés
lehetőségével.
Mindenkinek jobb,ha együtt vagytok!
További sok sikert az oldaladhoz,olvasni foglak.

U.I.:
Furcsa,de utolsó kommentedben a másik Blogon, kiéreztem valami többet,a napi elköszönésnél!
Hagytam,hogy az idő járja útját...

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2013.03.23. 05:53:54

@BigSam: Köszi!!
@HANNIBAL179: Szia Tanár úr! Köszönjük a kedves szavakat és örülök, hogyha a továbbiakban is olvasni fogsz.
A tippmix blog olvasásához és néha kommenteléséhez pedig lehet, visszatérek, mert azért volt/van ott sok normális ember és jó tipp. :D

Thaliavilaga 2013.04.27. 12:19:11

Gratulálok Nektek, jó babavárást kívánok! :)
süti beállítások módosítása