Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat sem ismertük igazán, csak úgy össze-vissza játszottunk. (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet szedni szinte egész télen keresztül - a sorába meg mehet hónapos retek vagy nyári retek. Arra azért ne... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, paradicsom, paprika szépen termett, idén az uborka volt jóval kevesebb, mint szokott lenni. Igyekszem-i... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat... (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet sz... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, par... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Rájuk néztem és megmondtam.

lancelotbéka 2012.10.22. 09:01

Szombat este egy sörözőben iszogattunk Angyalkámmal, egy kedves ismerősöm névnapja adta az apropót erre a belső hangulatügyi folyadékkúrára... Volt egy másik társaság is ott rajtunk kívül, ők is alaposan adtak a májnak. Valamikor éjfél után beszélgetésbe elegyedtem egyikükkel, aminek az lett a vége, hogy közöltem vele, én ki tudom találni a foglakozásukat.

- Az lehetetlen. - mondta a részeg jóember.

- Márpedig lehetséges. Mentalista vagyok. - felelte a részeg én.

- Akkor szerinted ő mivel foglalkozik ? - mutatott rá a társasága legrészegebb tagjára, aki pontosan ebben a szent pillanatban amortizálta le egy asztal teljes ital és pohárkészletét. A fószer sovány figura volt, látszott rajta, hogy világ életében vigyázott rá, nehogy egy deka izom is testére kerüljön, ez világosan látszott a nagypapától örökölt kigombolt zakó mögül. Nagy bajusza volt és egy palacsinta sütő méretű fekete, SZTK-keretes szemüvegen át sasolt a világra. Apródfrizurája a feje búbján vagy három hete el volt feküdve.

- Valami értelmiségi lehet, de nem film vagy színházi rendező, mert akkor kalap lenne a fején és sál a nyakában. Szerintem bölcsész, esetleg valami elvont műveket szerző író.

- Ezt eltaláltad. Bölcsész és újságíró. Most én jövök.

Bele kortyoltam a sörömbe, hogy ezzel is fokozzam mentális képességeimet, majd fölényesen kiböktem a választ.

- Egyszerű. Valami pénzügyi vonalon dolgozó gazdasági ember lehetsz.

Embernek elkerekedett a szeme.

- Közgazdász vagyok.

Itt már nem volt megállás, jött a harmadik cimborája. Farmernadrág kikopva, barna cipő, ami átmenet volt a sport és félcipő között. Kissé kinyúlt pulóvert viselt, a nyolcvanas évek divatja szerint. Kölyökgólya kocka fej. Programozó vagy informatikus. Az utóbbi volt a telitalálat.

A negyedik srác már egy kissé keményebb dió volt. Először is innom kellett egy Unicumot, hogy még jobban kiteljesedjenek mentális képességeim. Szerencsére korábban már beszélgettem vele. Egy átlagos srác, átlagos, józan gondolkodással. (Ez utóbbi kissé képzavar a sörök miatt ugye...). A keze és ujjai nem voltak sebesek, vagy bőrkeményedésesek, tehát nem végezhet fizikai munkát, viszont bemutatkozáskor erős, határozott kézfogást produkált. Mondtam neki, hogy nézzen erősen a szemembe és gondoljon a munkájára.

- Építőipari technikum, vagy valamilyen mérnök lehetsz.

- Beszarás... Gépészmérnök vagyok.

Learattam a csodálkozások kéjes gyümölcsét, újfent megerősítve, hogy mentalista vagyok.

Próbálták ők is kitalálni, hogy én mit dolgozhatok, de csak egy dologban voltak biztosak, miszerint nem lehetek bölcsész. Ezt mondjuk a fizimiskámból nem volt nehéz kitalálniuk... Nem jöttek rá a megoldásra. Na persze, nincsenek is olyan képességek birtokában, mint én.

Fel kéne lépnem a cirkuszban ezzel a mutatvánnyal.

Címkék: egy napom

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lancelotbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr674862095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.10.22. 10:08:21

:D Hasznos kis képesség, kocsmában tényleg jól jöhet.

Thaliavilaga 2012.10.22. 10:55:23

Beeeekaaaa...A szinpad a tiééééd....:)
Lányokról is meg tudod mondani?

2012.10.22. 11:02:21

Blogod új neve: Lancelot, a metálpista! :)
Jó a megfigyelő és beleérző képességed, és gondolom az sem hátrány, hogy sok emberrel találkozol munka közben. Mindenesetre hasznos képesség! :D

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2012.10.23. 04:38:08

@johnnymoore: Igen, sok sört lehet vele nyerni, vagy megúszni egy pszichopatás megismerését.
@Thaliacska: Lányoknál már kissé nehezebb a dolog.
@BigSam: Nagyjából rátapintottál a lényegre. Bár vannak rejtélyes dolgok... :)

Joepapes · http://joebacsi.blogol.hu/read 2012.11.07. 21:02:43

Nagyon jó ráérző képességekkel rendelkezel. A lottó ötösre nem hiszem, hogy ráéreznél, de mindenképpen ki kellene próbálnod nagy múltra visszatekintő mentalista képességedet televíziós vetélkedőkön. Pár helyről, ha bezsebelnéd a milliós fődíjakat, azzal mindenképpen megalapozhatnád a jövődet! :)

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2012.11.08. 05:48:32

@Joepapes: Ááá, szerencsejátékban nem működik a dolog. Tippmix, totó... A tegnapi mixem egy meccsen ment el, a Barcelonán. Nem tudtam megérezni az eredményt mentális képességemmel...
süti beállítások módosítása