Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat sem ismertük igazán, csak úgy össze-vissza játszottunk. (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet szedni szinte egész télen keresztül - a sorába meg mehet hónapos retek vagy nyári retek. Arra azért ne... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, paradicsom, paprika szépen termett, idén az uborka volt jóval kevesebb, mint szokott lenni. Igyekszem-i... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat... (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet sz... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, par... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Ej, mi a kő!

lancelotbéka 2017.03.08. 05:02

 Az elmúlt héten alaposan rám járt a rúd betegség terén. Először is sikerült egy vírusos gyomorfertőzést összeszednem, aminek köszönhetően bérletet váltottam az  ágy-wc expresszre, fosás és hányás pótjegy váltásával... 4 napi kínszenvedés és armageddon után kezdtem jobban lenni vasárnap délutánra, amikor jött a fekete leves.

 Valami iszonyat módon begörcsölt a vesém, de annyira, hogy a földön fetrengtem, jajgatva a kíntól. Szenvedés közben eszembe jutott a sógorom, aki pont az előző nap mesélt egy hentes haverjáról, aki vesegörcsök közben szokott  legjobb tippmix tippeket kiagyalni, az ad neki ihletet... Na, ez nekem nem ment, de azért kipróbáltam az agykontrollt, lelki szemeimmel láttam, ahogy egy komplett halálcsillag ( dartvédrestől-tijevadászostól) robbantgatja szét a makacskodó vesekövemet, sőt, még a biztonság kedvéért odaküldtem garázdálkodni két birodalmi lépegetőt is. 

 Ez sem segített. Közben Angyalkámnak elmondtam a tüneteimet, aki közölte, hogy hasonlókat élt át vajúdás közben. Levert a víz még jobban és kijelentettem, hogyha ez is elhúzódik 8-10-óráig , mint a szülési fájások, akkor inkább már most felajánlom az enyészetnek nyomorult porhüvelyem, mert én azt nem élem túl...

 Na, de láss csodát, egyszer csak, miután végig söpört rajtam az apokalipszis négy lovasa - úgy is mint:  fájdalom, hányinger, fosinger és kurvaanyád -  múlni kezdtek a görcsök. Sőt, kezdtem egyre jobban érezni magamat. Na, gondoltam, mielőtt rajtaütés szerűen elalszom, pisilek egyet. Csobogás-röpke szünet-hopp és kopp ! Kiugrott egy fránya vesekő, minden probléma okozója.

 Sosem láttam még ilyet, el is tettem emlékbe. Íme a fotó róla ( a bal oldali a vesekő, a jobb oldali egy szemes bors, a méret érzékeltetése végett).

imag0351-1.jpg

Címkék: egy napom

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lancelotbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr512321401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szivar 2017.03.08. 15:55:52

Fogadd őszinte részvétemet. Bár az a fosás és hányás lehetett volna súlyosabb is, hála égnek megúsztad a hígfosást sűrű köhögés nélkül. A vesefájdalom témát meg inkább hagyjuk is - nem annyira jó élmény az...
süti beállítások módosítása