Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat sem ismertük igazán, csak úgy össze-vissza játszottunk. (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet szedni szinte egész télen keresztül - a sorába meg mehet hónapos retek vagy nyári retek. Arra azért ne... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, paradicsom, paprika szépen termett, idén az uborka volt jóval kevesebb, mint szokott lenni. Igyekszem-i... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Utolsó kommentek

  • Odin88: Gyerekkoromban nekem is volt a félgömb alakúból egy csapat, de bevallom őszintén még a szabályokat... (2019.04.12. 23:52) Gombfoci, a régi-új hobbi.
  • lancelotbéka: @Odin88: Akkor most már tudom, mitől oi babapopsi símaságú az arcbőröd. :) (2018.12.24. 06:08) Csigakrém.
  • Odin88: Legközelebb szólj nekem, van néhány erre alkalmas achát csigám, tuti olcsóbb, mint a krém :) (2018.12.23. 10:00) Csigakrém.
  • szivar: @lancelotbéka: S akkor most még vethettek petrezselymet is, a zöldjét időjárástól függően lehet sz... (2018.09.09. 15:04) Kis kert, nagy öröm.
  • lancelotbéka: @szivar: 2x vetettünk krumplit, a zöldbab második vetése utáni bő termés is leszedve. Cukkini, par... (2018.09.09. 07:11) Kis kert, nagy öröm.
  • Utolsó 20

Vízmérték, fogas glettvas és egy kis bátorság.

lancelotbéka 2012.05.13. 08:46

 A Deko televízió egyik adásában láttam régebben egy részt, ahol bemutatták, hogyan kell házilag kiburkolni egy fürdőszobát. A műsorvezető szerint egyszerű a dolog, nem kell hozzá más, csak egy vízmérték, fogas glettvas és némi bátorság... ( Ismerjük a mondást, miszerint egy kis malter, egy kis mész, kőművesnek nem kell ész ). Mit mondjak, végigröhögtem az egész adást.

A héten Rákosborzasztón burkoltam egy fürdőszobát - más munkáját helyrehozva. A kolléga ugyanis olyan rondán rakta a csempét, hogy a lapok sarkaira akár fürdőköpenyt lehetett volna felakasztani, az ablak körüli élvédőzés minőségéről ne is beszéljünk. Gondoljunk bele, ha egy burkoló ilyen munkát végez, akkor egy laikus ember hogyan csempézne Deko tévé módra?

Az eddig felrakott lapokat levertem, a falakat átnéztem, ahol kellett ott gyalultam belőle, máshol belehúztam csemperagasztóval a teknőkbe, az ablakot normálisan kispalettáztam, hogy az élvédő tökéletesen álljon majd. Beraktam a vakolaterősítő szalagokat, leszigeteltem a felületet, majd ezek után jött a fejmunka, kiosztani úgy a lapokat, hogy a falak sarkainál és az ablaknál minél egyformább méretűre vágott lapok jöjjenek ki.

Íme a végeredmény.

burkolás 2.JPG

 

 burkolás 5.JPG

 burkolás3.JPG111.JPG

Címkék: fotók egy napom

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lancelotbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr704505226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szivar 2012.05.14. 06:00:00

Hogyan csempézne, hogyan csempézne... Lassan és kínkeservesen. :) Bár bordás glettvasat nem kaptam sehol a környéken...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.25. 11:11:01

én is magam csempéztem ki a fürdőszobát.... :D nyilván nem lett olyan tökéletes, mintha egy szakember csinálta volna meg, de ahhoz képest, hogy nem vagyok burkoló, sztem pöpec. azér' köpenyt nem lehet akasztani a csempe sarkára.... monnyuk nekünk egszerű volt, sima, új falak voltak, szóval nem kellett a falat egyengetni alatta.

szivar 2012.05.26. 11:36:43

@lancelotbéka: Tudod, én onnan vettem a művelethez a bátorságot, hogy a melóhelyen láttam a 'profi' munkaerő ténykedését, illetve az elkészített művet is. Arra mondtam azt, hogy hát b@zdmeg, így én is meg tudom csinálni... A különbség csak annyi, hogy itthon még nem kezd lepotyogni a falról a csempe, illetve a fúgák erőteljesen konvergálnak az egyeneshez, s ezeken kívül kettő-három helyen van csak eltérés a síktól, de az is bőven egy milliméteren belül van, ha egy-két tizedet mondok, akkor sem hazudok... Bár az is igaz, hogy azt a pár négyzetmétert majd' két hétig csempéztem...

S a legfőbb műszaki paraméterről még nem is szóltam: az ár...
süti beállítások módosítása